Nyckeln är släppt!

 Två dagar innan Halloween (29 oktober) så släpptes Nyckeln! Den ligger på Youtube och har efter några dagar fått en riktigt bra spridning. Snart 300 unika tittar, vilket ändå är rätt bra tycker jag. 

Jag är nöjd med filmen i sin helhet. Ljudet från externa Zoom H4N var dock inge vidare. In-ljudet var för lågt så även om kvalitén var bra så gick det inte att höja volymen tillräckligt. Men som tur var så tog min Samsung S22 upp alldeles tillräckligt bra ljud från set så vi klarade att få ihop det ändå.

Efter varje film lär man sig något nytt, och det jag tar med mig den här gången är ljudet (kolla in-ljudet) samt ljuset. Vi körde ju helt naturlig look, men det hade räckt med en eller två lampor för att få till det snyggare i mörkret. Jag har beställt ett par nya Leds (Aliexpress) som jag kommer använda till nästa gång. Tror slutresultatet kommer bli mycket snyggare!

Här är iallafall filmen. Blev helt okej, och flera har sagt (och skrivit) att den var väldigt otäck. Vilket gör mig nöjd..!